سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیامده را مپرس که چیست ، که آنچه رخ داده براى مشغول ساختن تو کافى است . [نهج البلاغه]

یا رب المهدی

آقا جون سلام

تولدتون مبارک

امیدوارم سایه تون بر سر ما همواره مستدام باشه و زمین و زمان از برکات وجودیتون بهرمند باشن .

یه چیزایی تو ذهنمه ، ولی نمی دونم میتونم اونا رو تو این صفحه بیارم یا نه ؟ یا اصلا اونا رو باید بیارم یا نه ؟ولی خوب شما که غریبه نیستین ،  خودتون از ته دل همه خبر دارین .

واقعیت اینه که من با همه عشق و ارادتی که به شما دارم تو این گیر و دار زمونه  یه جورایی از اومدن نیمه شعبان می ترسم .  اصلا دلم می لرزه ، شرمنده تم بگم  با اینکه منم مثل خیلی های دیگه برای اومدن نیمه شعبان لحظه شماری میکنم و می دونم روز شب نیمه شعبان از بزرگترین روزای خدا و ارزشمندترین عیدهای مسلموناس ولی با نزدیک شدن نیمه شعبان، ته دلم می گیره و یه حس غریبی اذیتم می کنه .

نه اینکه خدانکرده از شما یا نیمه شعبان دلگیر شده باشم ، خدا نیاره این روزرو ، بلکه وقتی به خاطراتم برمی گردم، حالم خراب می شه، خاطرات پارسال ،سالای قبل و.....

از اینکه می بینم بعضیا نیمه شعبان رو بهانه می کنن تا عقده هاشونو خالی کنن ، از اینکه تو بعضی از این به اصطلاح جشنای نیمه شعبان به مقام شما جسارت می شه و می دونم دلتون و خون می کنن  از اینکه بساط جشنای این روز و شب هیچ تناسبی با شانیت شما نداره و از اینکه این همه مظلومین ، این همه غریبین ، حتی بین دوستان .

 آخه مگه می شه  برا کسی که فلسفه وجودیش قلع و قمع فساد، گناه و بی بند وباریه و انتظار ظهورش برای تحقق تقوی و عدالته، با گناه ، ساز ، دهل و ارگ جشن تولد بگیرن و با رقص و آواز به استقبالش برن ؟ اونم تو قم ، شهری که حرم اهل بیته و پناهگاه شیعیان و ولایتی های آخرالزمانه ؟ قم که اینجوری باشه وای به حال جاهای دیگه .

البته خوب اینجا هم مثل خیلی جاهای دیگه خود ما مقصریم ، مدیرا ، مسئولین ، پدر مادرا و..از اینکه نمی تونیم جوونامونو توجیه کنیم ، نمی تونیم برا روز به این بزرگی برنامه ریزی کنیم ، مدل مشخصی برای شادی و نشاط  و مراسم های جشن نداریم و....

آقا جون ، از اینکه به اسم شما بهتون جسارت می کنیم شرمنده ایم .

از اینکه فقط و فقط به ظواهر اکتفا کرده و بهره ای از حقیقت انتظار نصیبمان نمیشه متاسفیم.

از اینکه با این کارامون دلتون خون می کنیم و احتمالا ظهورت رو به تاخیر می اندازیم خجالت زده ایم .

از اینکه به جای ندای "العجل العجل"  از کوچه پس کوچه های شهرا و حتی روستاها صدای سازو آواز بلنده و با این کارا روز و شب به اون قشنگی رو آلوده می کنن ،عذر خواهی می کنیم.

از اینکه سه ملیون زائر جمکرانت وارد قم می شن ومسئولین ما برای پذیرایی از ده نفر اونها هم آمادگی ندارن شرمنده ایم .

آقا جون ما رو ببخش و دعا کن آدم بشیم . 



مسعود صفی یاری ::: دوشنبه 87/6/4::: ساعت 7:43 عصر نظرات دیگران: نظر