سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند اگر در خانه مردى را به رویش بندند روزى او از کجا سوى او آید ؟ فرمود : ] از آنجا که مرگش بر وى در آید . [نهج البلاغه]

در روایات خوانده بودیم که در مشرق زمین  مردی با اراده و مصمم با یارانی جان برکف و ایثارگر از قم قیام کرده و بساط ظلم و ستم را ریشه کن خواهد نمود . شنیده بودیم یکی از بزرگان وقتی با شروع نهضت امام (ره) مردد شده و نسبت به نتیجه قیام نا امید بوده ، وقتی تفالی به قرآن کریم می زند ، با  این آیه شریفه مواجه می شود  لا تیاسوا من روح الله " از روح الله مایوس نشوید .
 بودیم و دیدیم چگونه دست خدا از آستین آیت الله العظمی ، امام ، سید روح الله خمینی ، درآمد و بساط سلطنت ضد دینی و  فاسد پهلوی را در هم پیچید و عالم و آدم را مات و متحیرساخت . تعبیر جالبی آن روز ها در رسانه های دنیا بخصوص دنیای عرب ،نقش بست و آن این بود :
ان الخمینی حیر الغرب و ازعج الشرق و احرج العرب و شغل العالم

خمینی ، با قیام خود ، غرب را متحیر کرد ، شرق را در تنگنا افکند ،عرب را به زحمت و تکاپو انداخت و توجه تمام دنیا را به سمت خود جلب کرده و مسئله روز عالم شد .

 آن روز امام، با صلابت تمام فرمود : ما انقلابمان را به تمام دنیا صادر خواهیم کرد . بعضی از کوته فکران این حرف را به تمسخر گرفته و گفتند : خمینی با دست خالی و در مواجهه با یک دنیا دشمن و غول رسانه ای چه خواهد کرد ؟

اما خدا اراده کرده بود پیام انقلاب اسلامی جهانی شده , شیعه اثنی عشری و ارادتمندان مولا علی (ع) از انزوا و غربت و مظلومیت بیرون آمده و نور اهل بیت عصمت و طهارت دنیا را روشن کند.پس از امام ، آیت الله " سید علی "  خامنه ای سلاله ای دیگراز زریه زهرای مرضیه (س) سکاندار این کشتی نجات شد و در این دنیای طوفان زده و استکباری پرچم آزادگی و عزت را برافراشته و مدل نو و تازه ای از مدیریت اسلامی ، پویا و روز آمد را به نمایش گذاشت و چون خورشیدی برتارک اسلام عزیز و ایران اسلامی درخشید و می درخشد .

در بخش دیگری از جغرافیای اسلام ، آزاده ای دیگر قد برافراشته و با سکوت مدبرانه و قیام قاطعانه و آرامشی الهی دشمنان را به تعظیم و کرنش در برابر خود وادار کرد و او کسی نیست جز حضرت آیت الله العظمی ،سید علی سیستانی که عرصه را بر متجاوزین امریکایی و انگلیسی در عراق تنگ کرده و قدرت و شوکت مرجعیت دینی را به رخ انان می کشد . پیش از او نیزمتفکر و اندیشمند برجسته ، حضرت ایت الله سید محمد باقر صدر و مبارز نستوه ،آیت الله سید محمدباقر حکیم پس از عمری مبارزه و جهاد خالصانه ، جان خود را در راه اعتلای اسلام عزیز فدا کردند .

آن سوی دیگر ، در لبنان ، چهره محبوب و مقتدر ، سید حسن نصر الله ، مرید و شاگردفرهیخته امام سید موسی صدر، رهبر شیعیان لبنان که سال هاست قربانی توطئه دشمنان شده و از سرنوشت او خبری در دست نیست ، علم جهاد علیه دشمنان اسلام را بر داشته و بااتکال به خداوند بزرگ و ایمان راسخ ، الهام از نفس ملکوتی اجداد بزرگوارش ، الگوی گیری از انقلاب اسلامی ایران و تاسی به امام راحل و رهبرمعظم انقلاب ، حضرت آیت الله خامنه ای ، اسرائیل جنایت کارو غاصب را به زانو درآورده است .

 آری ، امروز پرچم اسلام در دستان پرتوان فرزندان زهرا (س) و سیراب شده گان ازچشمه همیشه جاری " کوثر " است تا زمینه را برای حکومت عدل مهدوی و ظهور منتقم حقیقی وعدالت گسترجهان ، مهدی فاطمه (ع) فراهم کنند .بی جا نیست که رسانه های دنیا به اینجا رسیده اند که:تزلزلوا فی العالم ارباب عمائم السوداء ، صاحبان

 عمامه های سیاه ، دنیا را به لرزه درآورده اند . پس یک بار دیگر این سوره نورانی قران را مرور کنیم : 

                                                                              بسم الله الرحمن الرحیم         

انا اعطیناک الکوثر ، فصل لربک وانحر ، ان شانئک هو الابتر

صدق الله العلی العظیم



مسعود صفی یاری ::: شنبه 87/4/29::: ساعت 9:8 عصر نظرات دیگران: نظر