سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بنده آجل و پایان آن را مى‏دید ، با آرزو و فریبندگیش دشمنى مى‏ورزید . [نهج البلاغه]
۱ شهریور ۱۳۸۵ - بعد از ظهر ۱۸:۱۸ تعداد بازدید: 5460 کد خبر: ۴۶۲۹۳

یکی از اقوام مرحوم موسوی خوئینی با انتشار نامه‌ای از سوء استفاده عناصر فرصت‌طلب از درگذشت پدرشان انتقاد نموده و با عنوان نمودن این مسئله که «ورشکستگان سیاسی و مطرودین ملت از هر ابزاری برای تجدید حیات و اظهار وجود خود استفاده می‌کنند» از این عده گلایه کرده است.

به گزارش فارس، مسعود صفی‌یاری یکی از اقوام خاندان موسوی ‌خوئینی با انتشار نامه‌ای که نسخه‌ای از آن را برای این خبرگزاری نمابر کرده است،در این نامه افزوده است:به دنبال درگذشت عالم وارسته حاج سیدآقا موسوی خوئینی (پدر علی‌اکبر موسوی خوئینی که هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد) رایزنی‌ها و فشارها برای بهره‌برداری‌های سیاسی و جناحی از این قضیه شدت گرفته است.

صفی‌یاری در ادامه نامه خود می‌افزاید: ورشکستگان سیاسی و مطرودین ملت که از هر ابزاری برای تجدید حیات و اظهار وجود خویش استفاده می‌کنند این بار از این دریچه وارد شده و با مظلوم‌نمایی و اشک تمساح ریختن سعی در چینش اوضاع به نفع اهداف حزبی خود می‌نمایند.

وی مراجعات مکرر و اصرار عناصر تحکیم وحدتی و مشارکتی به خصوص عبدالله مومنی، امیرفرشاد ابراهیمی و عمادالدین باقی برای تاثیرگذاری و یا برگزاری مراسم یادبود آن مرحوم به شکل جوسازی و دروغ‌پردازی در سایت‌ها و روزنامه‌های همفکر خود، سواستفاده از آزادی موقت موسوی خوئینی، ایجاد تشنج، تنش و اختلاف در درون خانواده آن مرحوم، گسیل عکاسان، خبرنگاران متعدد برای پوشش خبری جهت‌دار و سعی در ترسیم چهره مخالف نظام از مرحوم موسوی‌ خوئینی را از جمله فعالیت‌های فشرده‌ای دانست که توسط این عوامل طی چند روز گذشته انجام شده است.

این فرد نزدیک به خانواده مرحوم موسوی خوئینی ادامه داده است: بازماندگان مرحوم موسوی خوئینی پس از اطلاع از تدارک مراسم یادبود خارج از برنامه توسط این عناصر به شدت به این موضوع معترض شده و به آنان هشدار دادند به هیچ وجه در قضیه مذکور دخالت ننمایند و حتی پس از این که طیف فرصت‌طلب و سودجو که جز به منافع جناحی و اهداف سیاسی خویش نمی‌اندیشند،قصد داشتند یکی از مراسم‌ اعلام شده توسط بازماندگان را مصادره به مطلوب نمایند که این عمل نابخردانه نیز با واکنش شدید خانواده آن مرحوم مواجه گردید.

صفی‌یاری در نامه خود آورده است: مرحوم موسوی خوئینی برخلاف آنچه عناصر فرصت‌طلب مطرح می‌نمایند انسانی متعبد، زاهد، ساده‌زیست،مردم‌دار، انقلابی، مدافع سرسخت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به ویژه اصل ولایت مطلقه فقیه بود و همواره خود را مرید حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری می‌دانست و همگان را به دفاع از کیان اسلام و انقلاب و برخورد با افکار التقاطی توصیه می‌نمود. شأن آن مرحوم از این بازی‌های سیاسی دور بود و یقیناً روح پاکش نیز از اعمال و گفتار کوتوله‌های سیاسی و عقده‌ای‌های مغرض بیزار است.



مسعود صفی یاری ::: جمعه 86/7/13::: ساعت 12:44 صبح نظرات دیگران: نظر