سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برادرش را در کاری ناپسند ببیند و بتواند او را از آن بازدارد و این کار را نکند، به او خیانت کرده است . [امام صادق علیه السلام]

اینترنت ابزار ارتباطی خوبیه اما آسیب های جدی هم دارد که می طلبه حواس ها جمع باشه ، یکی از اون آسیب ها امکان جاسوسی بسیار راحت و سریعه . گزارشهای موثق نشون می ده که تا چندی قبل بیش از 16 ملیون نرم افزار جاسوسی در محیط اینترنت شناسایی شده .
سازمان سیا رسما برنامه جاسوسی اتوماتیک از چت روم ها را به اجرا گذاشته و با این کار قادرهستند هم محتوای گفتگوها و هم افراد مورد نظر را شناسایی و تحت نظر بگیرن . رژیم صهیونیستی  هم یک شبکه جاسوسی مدرن با مدیریت " موشه آهارون " که از افسران ماهر سازمان جاسوسی است رو تشکیل داده و به کمک ماموران سیا و استخدام روانشناسان برجسته و زبده جاسوسی گسترده از اینترنت را آغاز کرده . 
خود مسئولین اطلاعاتی آمریکا چندی پیش گفته بودن وبلاگ ها ابزارهای کارآمدی برای جاسوسی ما به حساب می آیند. یکی دیگه از فرمانده هان ارتش آمریکا گفته ، وبلاگ ها می تونن جامعه جاسوسی آمریکا را در گسترش فعالیت های اطلاعاتی یاری کنن .  همچنانکه خود آمریکایی ها اعتراف می کنن ، آمریکا پیش از حمله به عراق از طریق اینترنت به درون خانه ها و دل های عراقی ها نفوذ کرد و نظر آنان را نسبت به خود مساعد نمود .
ویلیام اسمیت افسر اطلاعاتی آمریکا نیز از به خدمت گرفتن غیر مشهود و در بعضی موارد مشهود جوانان کشورها برای نوشتن گزارش های مربوط به اوضاع و احوال و همچنین درج اطلاعات کشورشان خبر داد و اون را از سیاست های مهم آمریکا برشمرد .  لذا باید جوو نای غیرتی ایرانی کاملا به هوش باشند و نقشه دشمن رو نقش بر آب کنن و بدونن که همواره چشم های نا محرم  اون طرف مرزدر کمین ما نشسته اند  
......



مسعود صفی یاری ::: دوشنبه 86/8/21::: ساعت 10:53 عصر نظرات دیگران: نظر