سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مزد جهادگر کشته در راه خدا ، بیشتر نیست از مرد پارسا که معصیت کردن تواند لیکن پارسا ماند . و چنان است که گویى پارسا فرشته‏اى است از فرشته‏ها . [نهج البلاغه]

یکقم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۵/۰۲‬

داخلی. اجتماعی. اینترنت.

برخی ازمسوولان قم براین باورند که انگیزه جوانان به استفاده ازسایت‌های غیرمجاز رو به افزایش است و مسوولان در مقابل آن باید، برنامه‌های منسجم فرهنگی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

آنان معتقدند که فیلترگذاری بر سایت‌های غیرمجاز، به‌تنهایی قادر به‌کنترل کاربران نیست و در این راستا باید متولی مشخصی برای گسترش فرهنگ استفاده مطلوب از اینترنت ایجاد شود.  کارشناس فرهنگی نیز در این زمینه گفت: ضرورت فرهنگ‌سازی و جهت دهی فعالیت‌های اینترنتی جوانان در شرایط کنونی ملموس تر از گذشته شده است.

حجت‌الاسلام "مسعود صفیاری" افزود: هم اکنون بیشتر اطلاعات اینترنت، مربوط به سایت‌های علمی و آموزشی می‌باشد درحالی که بسیاری از کاربران به‌سایت‌های غیراخلاقی مراجعه می‌کنند.

وی بیان داشت: این مشکل، نشان‌دهنده ، بی‌توجهی مسوولان به گسترش فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت است که ادامه آن خطرات جبران ناپذیری به دنبال دارد.

وی گفت: تنها راه کاهش انگیزه جوانان قم به سایت‌های غیراخلاقی، توجه بیشتر مسوولان بخش فرهنگ و دین به مشکلات بومی این شهر است.

وی افزود: هم اکنون خوراک فرهنگی و دینی بسیاری از نقاط کشور توسط قم تامین می‌شود اما شهروندان این شهر، از آنها بهره لازم را نمی‌برند



مسعود صفی یاری ::: جمعه 86/7/13::: ساعت 1:1 صبح نظرات دیگران: نظر