سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به زشتى یاد کردن مردمان پشت سر آنان ، سلاحى است براى مرد ناتوان . [نهج البلاغه]

حدود چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، انقلابی که با عنایت الهی، رهبری هوشمندانه و پشتوانه مردمی پیروز شد و همچنان با همان ویژگی ها و با حرکتی شتابان و توفنده در میان امواج سهمگین دشمنی ها و توطئه ها به مسیر خود ادامه می دهد. مسیری که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل (ره) تا محو ظلم و ظالم از جهان ادامه دارد.

در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از برجسته ترین و روشن ترین مسائل، دشمنی ها و توطئه گری های پی در پی و مستمر  آمریکای زورگو و جنایت کار با مردم ایران و انقلاب اسلامی است که روز به روز و سال به سال بر دامنه آن افزوده شده است.

مردم نیز با رصد کامل حرکت ها و سیاست های خباثت آمیز شیطان بزرگ و البته با هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری (مدظله)  هوشیاری و بصیرت خود را همچنان حفظ نموده و علیرغم میل برخی عناصر نفوذی، نا آگاه و یا ساده لوح و دلبسته به وعده های دروغین آمریکایی ها همچنان آمریکا را دشمن شماره یک اسلام و ملت ایران و شعار مرگ بر آمریکا را نه به عنوان یک شعار مقطعی و احساسی که به عنوان یک شاخص انقلابی گری و ولایتمداری رساتر و بلند تر از گذشته سر می دهند.

در واقع شعار مرگ بر آمریکا عکس العملی منطقی و طبیعی یک ملت تحت ظلم و ستم است ملتی که فقط در روزی مانند 13 آبان خاطرات سیاه، تلخ و سنگینی از آمریکا دارد چگونه می تواند شعار مرگ بر آمریکا را کم رنگ کند؟ 13 آبان تنها نمونه ای از توطئه های رنگارنگ و پیچیده آمریکا علیه این مردم و سند گویایی بر بدخواهی و بد طینتی آمریکایی ها در خصوص ایران اسلامی است و پرونده جنایات آمریکا بسیار قطور و سنگین است.

حال چگونه برخی از افراد، جریانات و متاسفانه برخی از مسئولین به خود اجازه میدهند چشمشان را بر روی دشمنی ها ی بی درنگ اردوگاه استکبار جهانی به رهبری آمریکا بسته و سیاست ضد آمریکایی نظام و شعار مرگ بر آمریکای مردم را تقبیح کنند خود جای سوال دارد.

اینان بدون آنکه شهامت این را داشته باشند که آمریکایی ها را در خصوص جنایات جنگی و تهاجمات سرد و نرم علیه ملت ایران سرزنش کرده و مورد عتاب قرار دهند و فریادشان را بر سر ملت ایران می کشند در حالی که امام فرمود: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

 

Image result for ?مرگ بر امریکا?‎

 

واقعیت این است که جریان لیبرال ساز شکار و مرعوب که از اولین ماه های پیروزی انقلاب اسلامی در صفوف انقلابیون رخنه کرده و شیفتگی خود به آمریکا را در صحنه ها مختلف ثابت کرده، دگر بار فعال شده و به تعبیر مقام معظم رهبری با تزیین کردن چهره آمریکا درصدد ایجاد تردید در دل مردم و امید آفرینی در دل دشمن است و روز 13 آبان روز پاسخ کوبنده مردم سلحشور و انقلابی ایران به این عناصر مرعوب و وابسته است.

امروز به روشنی ثابت شد با وجود لبخند ها و رفتار های نابجا و برخی از اقدامات غیر عزتمندانه و به تعبیری دیپلماسی التماسی، آمریکا همچنان بر طبل دشمنی و تحریم کوبیده و دامنه توطئه هارا گسترش داده و با عهد شکنی و زیر پا گذاشتن تعهدات برجام باطن شیطانی خود را یکبار دیگر به نمایش گذاشت.

باشد صدای بلند این طبل افراد و جریانات ساده لوح و احیانا خواب آلوده ای که همچنان خواب رابطه با آمریکا را می بینند بیدار کند. اگر چنین نشود امید است فریاد بلند مرگ بر آمریکای مردم در 13 آبان آنان را بیدار کند.

 



مسعود صفی یاری ::: یکشنبه 95/8/16::: ساعت 9:20 صبح نظرات دیگران: نظر