سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبیر پیوسته خود را از ما به حساب مى‏داشت تا آنکه فرزند نافرخنده‏اش عبد اللّه پا به جوانى گذاشت . [نهج البلاغه]

احساس عجیبی داشتم ، در پوست خودم نمی گنجیدم ،پای تلویزیون نشسته بودم و شش دانگ حواسم به خطبه ها بود .خطبه هایی سراسر شور و نشاط ،سراسر صلابت و بصیرت ،آقا سخن می گفت مثل همیشه محکم و استوار ،مثل جدش رسول الله (ص) ،مثل مولایش علی(ع) ، مثل مقتدایش روح الله (ره) .
چنان از موضع قدرت سخن می گفت که دوست و دشمن را مات و مبهوت می کرد .سخنی از سر ایمان ،سخنی از سر خلوص ،و سخنی از سر توکل و امید . در احادیث خوانده بودم که " المومن کالجبل الراسخ " اما این بار دیدم . سیدی با قامتی استوار ،صدایی رسا ،دلی مطمئن و پشتوانه ای الهی ،قدرت ایمان و معنویت را به رخ اربابان زر و زور و تزویر و همه ناباوران، کج فهمان ، معاندان و سست عنصران کشید .
او یک بار دیگر به همه هشدار داد که "گول لبخند فریبکارانه دشمن را نخورند "و در اوج عربده کشی دشمنان تا دندان مسلح با صلابت تمام اعلام کرد که "غده حقیقتا سرطانی اسراییل باید از بین برود .و با شجاعتی علی وار گفت:"ما هر جا دخالت کنیم صریحا می‌گوییم همچنانکه به علت ضدیت با غده سرطانی رژیم صهیونیستی در دو جنگ پیرزومند 33 روزه و 22 روزه دخالت کردیم و از این پس نیز هرجا هر ملتی یا گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه و مقابله کند ما به او کمک می‌کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن این مسئله نداریم."

وقتی رهبر هوشمند وفرزانه در خصوص تحریم های پر سر و صدای غربی ها و اروپایی ها آن تحلیل محکم و منطقی را ارائه داد به خود از داشتن چنین رهبری بالیدم و از ته دل برایش دعا کردم . او گفت "اگرآن‌ها ما را تحریم نظامی نمی‌کردند و نیروگاه بوشهر را می‌ساختند و درهای علم را بر روی ما نمی‌بستند، امروز این پیشرفتهای عجیب نظامی و علمی را نداشتیم، در غنی سازی دارای این موقعیت ممتاز نبودیم و در پزشکی و هوا فضا به این حد از موقعیت نمی‌رسیدیم، بنابر این تحریم از زاویه تکیه نظام و ملت به استعداد و ظرفیتهای بی‌پایان جوانان ایران به نفع ما بود و باعث شد این چشمه‌های جوشان هر روز شکوفا‌تر شوند" و ادامه داد: بگفته غربی‌ها هدف اصلی تحریم ملت ایران عقب نشینی این ملت از مواضع هسته‌ای است و چون این نظام و این مردم از دستاوردهای پرافتخار هسته‌ای خود عقب نشینی نمی‌کنند بنابراین این تحریم در ‌‌نهایت موجب شکسته شدن هیبت تهدیدهای غرب در چشم ملتهای منطقه و جهان می‌شود و عزت و قدرت ملت ایران را در افکار عمومی جهان بیشتر می‌کند، بنابراین تحریم از این جهت هم به نفع ماست. و نهایتا جمله ای را مطرح کرد که به یاد شعار زمان جنگ افتادم که " موشک جواب موشک. آقا فرمود :آمریکایی‌ها بدانند و البته می‌دانند که جمهوری اسلامی در مقابل تهدید به جنگ و تهدید به تحریم نفتی، تهدیدهایی دارد که وقتی لازم باشد انشاالله اعمال خواهد شد.
آری: به واقع آقا مصداق کامل این روایت است که : "المومن کالجبل الراسخ لا تحرکه العواصف " مومن همچون کوه استواری است که هیچ تند بادی او را نمی لرزاند ... آقای ما مثل کوه استوار است و مثل دریا خروشان و به تعبیر حضرت امام (ره) همچون خورشیدی در میان دوستان نورافشان . این رباعی را که اخوی در وصف خطبه های بیاد ماندنی و غرور انگیز رهبری در نماز جمعه چهاردهم بهمن 90  سروده است تقدیمش می کنم  :
امروز صلابتت جهان را لرزاند
فریاد شهامتت جهان را لرزاند
فرزند علی هستی و امروز همه
دیدند شجاعتت جهان را لرزاند           



مسعود صفی یاری ::: شنبه 90/11/15::: ساعت 7:37 عصر نظرات دیگران: نظر