سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروری شناخت است . [امام صادق علیه السلام]

راستش می خواستم مطلبی رو راجع به گستاخی و بی نزاکتی محمد نوری زاد بنویسم . فعلا میسر نشد . اما چند تا نکته ای که در قسمت نظرات وبلاگ نوری زاد نوشتم رو فعلا بخونید تا بعد ....

آقای نوری زاد
پیوندتون مبارک
تو این ماه رمضونی خوب سفره ای چیدی برای بعضیا ....
خوب تو هم مثل رفقای دیگت صریح بگو از گذشتمون پشیمونم و ......
اون نامه کذایی اینو می رسونه
انقدر هم از امام دم نزن که مطمئنا روح اون بزرگ مرد از این کارات آزرده شده . از رهبری هم مایه نذار که ایشون در رابطه با مراجع معظم نهایت احترام و قداست رو قائله و اتفاقا بر خلاف فکر کوتاه و مغز کوچک تو برزگترین پشتوانه مراجع و تقویت کننده این نهاد مقدس است
تو فکر خودت باش ... شب های قدر نزدیکه ....
راستی ... انقلابی بودن ملاک نیست ... انقلابی ماندن ملاکه.....

 آقای نوری زاد :
اولا : شما نماینده افکار عمومی نیستی هر چند مدعی آن شده ای.
دوم اینکه :من حذرک کمن بشرک
سوم اینکه : مراقب ماه رمضونت باش . بی موقع افطار نکن مخصوصا با لجاجت های نفسانی
چهارم اینکه : یوسف فروشی تا چه بخری
پنجم : وقتی اینایی که دورت جمع شدن و برای این کار ناشایست نعریف و تمجیدت می کنن پراکنده شدن تو خلوت خودت کمی فکر کن .... بعدش هم شهامت عذر خواهی و داشته باش
ششم : اینقدر بین خودت و طیف متدین جامعه . روحانیت و مراجع دیوار نکش که ..ثم کان عاقبه الذین اسائوا السوا ان کذبوا بایات الله و کانوا بها یستهزئون ..
هفتم : از اینکه باعث شدی عقده بعضی ها باز بشه و جاده صاف کن افراد مغرض و معاند شدی که حالا با خیال راحت هر انچه دلشون می خواد تو سایت ها و نشریات نسبت به روحانیت و مراجع بگن و بنویسن خوشحال نشو که تو هم شریک و هم بانی گناه همه آنهایی .... شاید خودت بعدا توبه کنی اما این جو مسموم رو می خوای چکار کنی ؟گناه دیگران رو چطور میشوری ؟
هشتم : خدایی هست . قیامتی هست . حساب و کتابی هست و باید در برابر این حرمت شکنی آشکار وجومسموم پاسخ گو بود .
دهم : اتفاقا آقای مکارم از جمله مراجع نواندیش . آگاه به زمان . انقلابی و دارای ارتباطات قوی با مردم و جوانان بوده و هست . هسته های اولیه انقلاب با کتاب های ایشان و بخصوص مجله مکتب اسلام که تنها مجله مکتبی در زمان طاغوت بود شکل گرفت .
یازدهم : قاعدتا باید ما مقلد باشیم نه اینکه توقع داشته باشیم حضرات مراجع آنگونه باشند که ما می گوییم . موضع گیری های آقای مکارم در رابطه با اختلاط دختر و پسر . به رسمیت شناخته شدن اسراییل و تقویت عفت و حجاب در جامعه دقیقا منطبق بر اموزه ها و اصول دینی و انقلابی و ناشی احساس مسئولیت ایشان بوده است . هر چند شاید به مذاق شما و بعضی از دولت مردان که متاسفانه با شعار دولت اسلامی سر کار امدند خوش نیاید .... مهم خوشایند خداوند و امام زمان است نه خوشایند دولت مردان ... آنان نیز خود دانند وخدای خویش هرچند در برابر وجدان خویش . افکار متدینین . خانواده شهدا و خون پاک شهدا نیز باید پاسخگو باشند که چرا این مقدار در رابطه با مسائل فرهنگی تسامح وتساهل می کنند .                                                                                                     

شما که حرمت علما را با بی ادبی تمام شکستید لاقل حرمت حضرت معصومه (ع)را نگه می داشتید . اوضاع قم را با شهرهایی مثل کرج از نظر فرهنگی مقایسه کردن دلیلی دیگر بر نادانی و یا غرض ورزی شماست . شما که شمشیر را از رو بسته اید جهت اطلاع دیگرانی که اراجیف شما را خوانده اند عرض کنم که آمار های کذایی را به رخ نکشید . بسیاری از ناهنجاری هایی که در شهر شما و کرج و.. تبدیل به هنجار شده خوشبختانه هنوز در قم جرم شمرده می شود . بخشی از جرائم و مفاسد قم همان هایی هستند که در شهرهای مورد اشاره نه تنها جرم به حساب نمی اید که قبح خود را از دست داده و جزئی از فرهنگ و آداب به حساب می اید . وانگهی - تفاوت سطح فرهنگی را از ظاهر شهرها هم می شود فهمید . شما ظاهر قم را با ظاهر آن شهرها که متاسفانه در فساد غرق شده اند را یکی حساب می کنید ؟
یادمان نرود که دشمن بخوبی حساسیت قم را دریافته است . شما که به ظاهر دوست هستید چرا در آن نامه کذایی اشاره به این نکرده اید که چه تعداد باندهای دختران فاسد در قم دستگیر شده اند که طبق برنامه سازماندهی شده از شهرهای هم جوار با اتوبوس به قم اعزام می شدند ودر برابر پولی که می گرفتند ماموریت داشتند فقط در خیابان های قم تردد کنند و هنجار شکنی نمایند ؟ آماری هم که می گویید آمار کشف جرم است نه آمار جرم...
مراجع را زیر سوال برده اید که چرا وضع قم اینگونه و آنگونه است ؟ اولا در دلسوزی شما شک دارم . دوما - مگر خود رسول الله (ص) و امیر المومنین (ع) حتی در زمان حکومتشان موفق شدند به تمام اهدافشان برسند و تمام مردم را هدایت کنند ؟ مگر کار به جایی نرسید که خداوند به پیامبرش خطاب فرمود : بیش از این غصه هدایت مردم را نخورد و او فقط مامور ابلاغ پیام الهی است ؟ مردم با آن بزرگواران که معصوم بودند و برگزیده خداوند انطور رفتار کردند چه برسد به نائبان انها که انسان های معمولی بیش نیستند . من هرچه بیشتر نامه شما را می خوانم به کم خردی تان بیشتر واقف می شوم . از خوانندگان گرامی عذر می خواهم . با هرکس باید با ادبیات خودش سخن گفت.



مسعود صفی یاری ::: یکشنبه 87/6/17::: ساعت 11:42 عصر نظرات دیگران: نظر