• وبلاگ : خانه طلبگي
  • يادداشت : ازدواج موقت شليكي بي هدف
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد حسين 
    انتقاد از حلال خدا به معناي حرام شمردن آن است ببنيد در تاريخ چه کساني ازدواج موقت را حرام شمردند در برابر اهل بيت عليهم السلام آيا فکر نمي کنيد مثل آنها داريد عمل مي کنيد به جاي براي انجام اين حلال خدا که در جهت جلوگيري از فساد است به نحوي که اهل بيت بيان کرده اند چاره اي بينديشيد که اين حلال خدا در جامعه سرو سامان يابد

    در برابر گسترش ايدز پيشگام شو

    بخش پاسخ به سوالات در سايت روبان قرمز راه اندازي شد

    از ازدواج موقت چه ميدانيد؟ بکارت چيست؟ راههاي انتقال بيماري ايدز چيست؟ علائم بيماريهاي مقاربتي چيست؟ راههاي پيشگيري از حاملگي؟ روش استفاده از کاندوم؟ چگونه دوست يابي و همسريابي کنيم؟ گناهان جنسي (همجنسبازان، آزادي جنسي، تجاوز)، مسائل مروبط به قبل از ازدواج و...

    پرسشهاي خود را در زمينه‌هاي مربوط به مسائل جنسي، بيماريهاي مقاربتي و.... براي ما ارسال نماييد تا مستندترين پاسخها را براي شما فراهم نماييم.

    همچنين ميتوانيد از بخش فروش اينترنتي محصولات بهداشتي که شامل انواع کاندومهاي APPLE که داراي بهترين کيفيت موجود در بازار ميباشد استفاده نماييد. اين کاندومها داراي کرم بي حس کننده جهت افزايش زمان نزديکي با همسر شده و ژل روان کننده موجود در آن جهت استفاد? بانوان ميباشد که استفاده از آن براي زوجها مناسب ميباشد.

    محصولات سفارش داده شده توسط پيک با بسته بندي محفوظ ارسال ميشود، و تا باز شدن بست? ارسالي محتويات آن مشخص نميباشد. (هزينه پيک رايگان)

    کتاب جامعه شناسي ازدواج موقت(متعه)نوشته مرتضي رضوي

    درباره اين نوشته

    محور بحث

    : ما و عصري كه در آن هستيم

    : مكتب در ميان اين فرهنگ مسلّط

    : آسيب شناسي

    : ماهيت اخدان و ادامه بحث از ماهيت سفاح

    : سر و صدا و مراسم، در عروسي ها

    : ماهيت نكاح

    : نفوذ خزنده سفاح و اخدان در جامعه

    : منشأ سفاح و اخدان در اروپا

    : نکاح متعه

    : ماهيت نكاح متعه

    «اِشهاد بر عقد نكاح» ـ «اِشهاد بر نكاح»

    نسخه آنلاين:http://www.binesheno.com/Files/books.php?idVeiw=1132&level=2&subid=1132

    دانلود پي دي اف:http://www.binesheno.com/pdf/halagat3.pdf

    + امير 

    اينكه طرح مسئله ازدواج موقت را به معناي ناتواني در حل ريشه اي مسائل بدانيم غلط است

    خود اين مسئله (ازدواج موقت) راه حل ريشه اي است

    سلام. شما درست ميگيد .اما اين خوبه كه يكي از مسائل جوانان مورد بحث قرار گرفته! اما به شرطي كه در حد حرف نباشد وتدابيري براي آن انديشيده شود

    موفق باشيد يا علي.........

    به نام خدا

    سلام آقاي صفي ياري

    اينجانب لينك وبلاگ شما را جزو لينك هاي برگزيده لينكستان عشق الهي قرار دادم. كد لينكستان كه در قالب وبلاگ قرار مي گيرد، به گونه ذيل است:

    کد لينکستان:

    *** بنام تو اي قرارهستي***

    السلام عليک يا امام علي النقي الهادي

    اى آنكه بود هادى دين نام ترا
    خون گشت دل از گردش ايام ترا

    فرياد ز معتزكه پس از انهمه ظلم
    با زهر جفا كشت سرانجام ترا

    شهادت مظلومانه امام همام ، هادي امت ، امام علي النقي الهادي عليه السلام رو به پيشگاه حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه و شريف و محبان سوگواران آن امام غريب تسليت و تعزيت عرض مي كنيم

    *** بنام تو اي قرار هستي***

    باسلام و عرض ادب خدمت شما برادر ديني و بزرگوار
    هر چيزي كه ميخواستم بگم محب مهدي گفته . قلمتون سبز و باغ انديشه هايتان باروز
    موفق و مويد و منصور باشيد
    ياعلي

    (( بنام حضرت دوست))

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما برادر بزرگوار
    خدا به شما خير و اجر عنايت كنه . بلاخره يك نفر پيدا شد كه در اين خصوص شجاعت به خرج بده و حرف حق بزنه. من واقعا نميدونم چرا مسئولين قبل از حرف زدن كمي فكر نمي كنند و عواقب و عوارض بيانات و افاضات كلامشون رو در جامعه اصلا در نظر نمي گيرند. واقعا جاي تاسف داره كه به مسائل ريشه اي يك جامعه اينطور سطحي نگاه بشه و به جاي حل اساسي اون ،متوسل به راهكارهايي بشن كه نه تنها در اين شرايط مشگل گشا نيست ، بلكه عواقب ناهنجار آن گريبان همه خانواده ها و افراد جامعه و از جمله خود مسئولين رو خواهد گرفت . از شما براي اين نوشته ارزشمند صميمانه تشكر مي كنم
    مويدو سرفراز باشيد

    + هاتف 

    با سلام به خانه طلبگي

    موضوع مورد اشاره شما كه نقدي به شعار بدون دقت وزير محترم كشور زده ايد جاي بحث بسياري دارد و من هم با شما در اين زمينه موافقم اما از بُعد ديگر قضيه.

    برخي از اموري كه در دين مبين اسلام مطرح شده گاهي به خاطر حل مشكلاتي بوده است كه ريشه در فرهنگ جامعه اي داشته كه در آن عنوان گرديده است. اين مسئله هم از اين موارد است.

    اگر فرهنگ عرب آن زمان و حتي فرهنگ اجتماعي عرب امروزه را مورد بررسي قرار دهيم چند همسري و ازدواج موقت يك امر شايع و ممدوح شمرده مي شود به گونه اي كه زنان عرب مخالفتي با آن ندارند يا لااقل اگر مخالف هم باشند چون اين امر جزيي از فرهنگ عمومي آنها محسوب مي شود كه مورد تاييد اسلام قرار گرفته است موضع مخالفت ندارند لذا ازدواج موقت و چند همسري در ميان جامعه عربي مشكل خانوادگي و اجتماعي براي آنها ايجاد نمي كند.

    اما اين امر در ميان فرهنگ ايراني امري مذموم شمرده مي شود و خانواده هاي ايراني چندان با آن ميانه خوبي ندارند لذا مطرح كردن آن هم به فضاي اعتماد ، امنيت، آرامش و اصول خانواده لطمات جبران ناپذيري را وارد مي كند . لذا نمي توان به راحتي از آن در جامعه ايراني سخن راند و از طرفي ازدواج موقتيك امر مباح است كه بود و نبود آن لطمه اي با اسلام وارد نمي كند.

    اگر هم مديران مي خواهند مشكل اجتماعي اين معضل را حل كنند به فكر راه حل ديگري باشند كه امنيت رواني خانواده ها را دچار آسيب نكند و يا لااقل فرهنگ سازي مناسبي انجام دهند . نه اينكه هر آنچه ما فكر مي كنيم درست است في البداهه در فضاي عمومي مطرح كنيم.

    دوست خانه طلبگي سري هم به ما بزن شايد خوش آيد شما را

    http://mohajer14.parsiblog.com/