• وبلاگ : خانه طلبگي
  • يادداشت : آسيب شناسي عزاداري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم تعالي براستي كه مطالب شما كاملا" بجا و حقيقتي تلخ است ومثل هميشه به دل مي نشيند براستي جايگاه فرهنگ عاشورا كه همانا احياء امر به معروف و نهي از منكر است فراموش شده است و اگر كسي هم بخواهد از مكتب عاشورا پيروي كند بايد مشكلات ناملايمات و دردهاي زيادي را متحمل شود درست مثل زمان آن بزرگواران كه بخاطر اداي اين فرايض دچار اين مصيبت ها شدند ....


    ذهن

    همچو باغ است

    و فكر همچو بذر

    مي توان گلي روياند

    يا علفي هرز

    .....................

    امروز خدا را بسيار سپاسگذارم كه از قلبم باخبر است . ديگران ممكن است كه از حرفهاي من و نيتم دچار سوتفاهم شوندو گفتار و كردارم را قضاوت كنند عيب جوي كنند و مرا به خاطر حقيقتي كه درك نمي كنند سرزنش كنند اما خداوند از درون من مطلع است و مي داند كه تمام سعي و تلاش خود را براي آنچه كه او مي خواهد انجام داده ام .



    مناجات شهيد چمران

    من اعتقاد دارم که خداي بزرگ انسان را به اندازه درد و رنجي که در راه خدا تحمل کرده است پاداش مي دهد، و ارزش هر انساني به اندازه درد و رنجي است که در اين راه تحمل کرده است، و مي بينيم که مردان خدا بيش از هر کس در زندگي خود گرفتار بلا و رنج و درد شده اند، علي بزرگ را بنگريد که خداي درد است که گويي بند بند وجودش با درد و رنج جوش خورده است. حسين را نظاره کنيد که در دريايي از درد و شکنجه فرو رفت که نظير آن در عالم ديده نشده است ، و زينب کبري را ببينيد که با درد و رنج انس گرفته است .
    درد دل آدمي را بيدار مي کند ، روح را صفا مي دهد ، غرور و خود خواهي را نابود مي کند. نخوت و فراموشي را از بين مي برد ، انسان را متوجه وجود خود مي کند .
    خدايا هدايتم کن که ظلم نکنم زيرا مي دانم ظلم چه گناه نابخشودني است .
    خدايا راهنمايم باش تا حق کسي را ضايع نکنم که بي احترامي به يک انسان همانا کيفر خداي بزرگ است.

    + مسعود ترابي 
    با عرض سلام وتسليت ايام محرم وصفر از زماني که شما مسئوليت بزرگي مثل سازمان تبليغات استان کردستان را برعهده داشتيد از اسيب هاي عزاداري کاسته شده مثل برگزارکردن دوره براي مداحان .در استان کردستان هم مبلغان وهم مداحان بايد باسواد واهل مطالعه باشند