• وبلاگ : خانه طلبگي
  • يادداشت : توهين به مرجعيت ديني
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مريم 

    الناس عبيد الدنيا

    خب؛ آقاي نوري زاد تا حالا خون از دماغ خانوادش نيومده بود و بيشتر فك و فاميلشم بدون صلاحيت تو اين مملكت صاحب پست و مقامي شده بودند. حالا كه سر پسرش بخيه خورده مي خواهيد چيكار كنه؟

    + آزادي يزداني 

    شما حق داريد از قم دفاع كنيد،‏اما من هم شخصا چيزهايي از قم ديده ام ديدني! براي مثال يكي از دخترهاي نسبتا بدنام دانشگاه ما كه خيلي هم دوست داشت دوست پسر داشتنش را اعلام كند و به همين دليل هم اسم در كرده بود(در محيطي اسم در كرده بود كه دخترهاي فاسد والدين آن چناني و پارتي هاي آن چناني تر‏، تقريبا گمنام بودند‏، چون سروصدا در نمي آوردند) اهل قم بود و خودش مي گفت من در قم چادر سرم مي كنم اما در تهران ايشان بسيار راحت و آزاد آرايش مي كرد، با پسر و دختر مي گفت و مي خنديد‏،‏مي رفت و مي آمد.

    زماني كه همه را مجبور كنيم حجاب داشته باشند،‏ ديگر فرق بين زن با حجاب و مؤمن با زن بي حجاب معلوم نمي شود. من قبلا مانتويي بودم،‏اما حجابم كامل بود و مشكل خاصي هم نداشتم. به اين دليل كه به اين نتيجه رسيدم كه ائمه و معصومين چادر را مي پسندند، چند سال است كه چادري شده ام، اما مزاحمت هاي جنسي زيادي از طرف افراد مجرد براي من وجود دارد،‏به طوري كه مجبورم در خيابان مرتبا با اراذل و اوباش و ولگردها درگير شوم. نمي دانم در حالي كه من با حجاب كامل هستم‏، چرا بايد مرتب مردهاي ديگر به من خيره شوند يا متلك بگويند يا به من تنه بزنند. اين در حالي است كه همه كساني كه از كشورهاي غير مسلمان ( كه حجاب ندارند) برمي گردند مي گوييند كه با وجود برهنگي در آنجا،‏ مردي به زني نگاه نمي كند. به اين ترتيب من با وجود اين كه حجابم را رعايت خواهم كرد،‏اما دچار شك شده ام كه شايد حجاب كارايي لازم براي حفاظت از زن را ندارد،‏ چرا كه ديده ها و شنيده ها خلاف اين موضوع را نشان مي دهند.

    زماني كه طرح امنيت اجتماعي در اوج خود بود،‏ در خيابان دو دختر ديدم كه چادر به سر داشتند اما زير چادر كت و شلوار قرمز پوشيده بودند،‏ آرايش غليظ داشتند و كاملا معلوم بود فاسد هستند و دنبال مشتري مي گردند. اما چادر پوشيده بودند تا اگر گشت ارشاد به آنها گير داد،‏ فورا بگويند ما چادري هستيم و اين حرف ها به ما نمي چسبد. به نظر شما، اين كار بدنام كردن چادري ها به فساد نيست؟ چطور مي شود با چنين كارهايي،‏ در خيابان راه برويم و از طرف افراد خنگ كه قيافه ها را تشخيص نمي دهند مورد تعرض قرار نگيريم؟ حجاب بايد همان طور كه خدا در قرآن دستور داده (كه براي شناخته شدن زنان مؤمن و در امان ماندن آنها از تعرض است) تنها مخصوص زنان مؤمني باشد كه خودشان آن را انتخاب كرده اند.

    پاسخ

    نه همين لباس زيباست نشان آدميت حجاب ظاهر بايد با حجاب باطن آميخته شود تا حجاب ديني محقق شود لطفا يك را تعمييم به همه ندهيد قم شهري است با 72 ملت و خرده فرهنگ هاي متعدد و..
    + بنده خدا 

    جواب شما چيست آقاي صفي ياري ؟

    منتظر جوابتون به كاربر شيعه هستم.

    سلام عليكم

    راستي اين عكس شماست ؟

    سلام
    خسته نباشي
    دوست عزيز وبلاگ خيلي خوبي داري. اميدوارم با توان بيشتر به حرکت ادامه بدهي.
    راستي ن درباره شوآه (هولوکاست)مينويسم. اگه ميخواهي درباره اش بيشتر بداني يه سر به وبلاگم بزن که خيلي خيلي خيلي خوشحال مي شوم.
    دوست محترم
    اگه خواستي منو لينک کن وبهم خبر بده تا لينکت کنم
    اميدوارم منو قابل بدوني
    قربانت:الف
    + بنده خدا 

    سلام عليكم:

    آقاي صفي ياري جواب سوال منو نداديد هيچ ...نظرم رو هم پاك كرديد.

    از اشخاصي چون شما اونم از طلاب بعيد بود.

    قصد جسارت نبود فقط رك نظرمو گفتم.

    يا علي.

    سلام عليكم اولا در كلي شما ايراد است و سيره اهل البيت در برخورد مودبانه حتي با بي ادبان بوده است و ثانيا تا جايي كه بنده ملاحظه كردم ادبيات ايشان از شما خيلي محترمانه تر است

    مطالبشان كامل و صحيجح نيست و مي توان نقد كرد همچنانكه شما هم برخي اشارات داشتيد اما اين برخوردهاي شما بيشتر به تخريب شخصيت اهل علم منجر خواهد شد